Huwelijksinzegeningen

Ds. A.J. Schalkoort / Geen reacties

Vraag

Hoe zit het nu de Hersteld Hervormde gemeenten niet altijd in het bezit zijn van eigen kerken enzo, met huwelijksinzegeningen? Kun je zelf dan een dominee kiezen en een kerk huren?

Antwoord

Nee u kunt niet zomaar een dominee kiezen en een kerk huren, U dient contact op te nemen met de kerkenraad ter plaatse of met de dominee van uw gemeente of die van uw aanstaande vrouw.

Met vriendelijke groet,
ds. A. J. Schalkoort