Overgaan van Ger. Gem. in Ned. naar Hervormde kerk

Ds. A.J. Schalkoort / Geen reacties

Vraag

Wat  komt er allemaal kijken als je overgaat van de Ger. gem. in. Ned naar de Hervormde kerk?

Antwoord

Wat komt er voor kijken als je overgaat van de Ger. gem. in Ned naar de Herv. Kerk? Niets! Je mag ook in deze kerk opgaan net als de tollenaar naar de tempel met de bede: "O God wees mij de zondaar genadig".

Met vriendelijke groet, ds. A. J. Schalkoort