Ik heb het bijna altijd extreem koud. Wat kan ik hieraan doen behalve me belache...

drs. N. Wolswinkel / Geen reacties

Vraag

Ik heb het bijna altijd extreem koud. Wat kan ik hieraan doen behalve me belachelijk dik aankleden en gezond eten?

Antwoord

Kouwelijkheid kan te maken hebben met bloedarmoede en een trage schildklier. In beide gevallen heb je dan ook vermoeidheidsklachten en voel jij je niet fit. Wanneer jij je heel fit voelt behalve dit, is de kans dat er iets aan de hand is klein, en is het waarschijnlijk lastig maar niet ernstig..

Wanneer jij je verder niet fit voelt is het een goed idee naar de dokter te gaan. Die zal mogelijk dan bloedonderzoek laten doen, om meer te weten te komen.

Drs. N. Wolswinkel

Lees meer artikelen over:

medisch