Heiligheid wet

Ds. J.D. Heikamp / Geen reacties

Vraag

Is de wet altijd heilig?

Antwoord

Ja. God sprak al deze woorden, Exodus 20: 1-17. Wat uit de mond van de Heere gaat is altijd heilig. Alles wat Hij spreekt is heilig. Heilig, heilig, is de Heere!

Ik heb voor mij zelf het gevoel dat je door het stellen van deze vraag wat bedoelt wat ik niet weet. Dan is het voor mij moeilijk om antwoord te geven, tenzij er verder niets mee bedoeld wordt, dan is het antwoord wel duidelijk. Anders vernemen we het graag van je en zullen dan proberen er dieper op in te gaan.

Hartelijk gegroet,

ds. J. D. Heikamp