Briefje uit de hemel

Ds. W. Pieters / Geen reacties

Vraag

Soms denk ik wel eens dat ik een kind van God ben omdat de Heere zo krachtig heeft gesproken. Andere keren wordt dit zo aangevallen en weet ik het allemaal niet meer. Hoe moet dit nu verder? Ik bid de Heere of Hij duidelijkheid wil geven, maar “antwoord op een briefje uit de hemel” zullen we niet krijgen. Hoe nu? Graag een antwoord van ds. Pieters.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Wie zal voor een ander kunnen weten of er wél of ní­et een zaligmakend werk van Gods Geest bezig is in het innerlijk? Waar of bij wie alleen kunnen we zekerheid ontvangen?

Wie op zoek gaat naar zekerheid kan net zo snel de regenboog vastgrijpen. Zoek dagelijks via gebed en schriftstudie de ontmoeting met God in Zijn Zoon, onze Middelaar, door Zijn Geest. En zekerheid -die je dan niet meer zoekt en waar het je dan niet meer om gaat- krijg je er als een 'toegift' bij...

Ds. W. Pieters

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Hersteld Hervormd
  • Woon/standplaats:
    Elspeet
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

Tags in dit artikel:

geloofszekerheid