Goed boek over leren genieten en ontspannen

drs. E.J. (Els) van Dijk / Geen reacties

Vraag

Kent iemand van u een goed boek over leren genieten en ontspannen, maar ook gekoppeld in en aan christelijk perspectief?

Antwoord

Beste...

Ik geef je een aantal titels door, in willekeurige volgorde en van verschillende orde, maar die allemaal kunnen helpen bij het letterlijk ontspannen in het leven.

Larry Crabb, De druk van de ketel

Drs. W. G. Rietkerk, De kunst van het loslaten

André F. Troost, Prijs je gelukkig, Hoe geluk zich vinden laat

Max Lucado, Lichter door het leven

Nico van der Voet, Waarom moet ik altijd helpen

Geniet ervan!

Drs. Els van Dijk

Tags in dit artikel:

boeken