Erectie

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik ben een jongen van 16 jaar en ik heb een probleem. Als mijn penis in een (harde) erectie is, staat mijn penis niet zoals normaal, schuin omhoog, maar schuin omlaag (als ik sta). Waardoor komt dat en hoe is dat te verhelpen?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Daar hoef je niet over in te zitten. Door seksuele prikkels is het zo dat het bloed niet meer uit de penis kan wegstromen zodat deze opzwelt door het bloed wat wel naar binnen kan stromen. Daardoor wordt de penis hard. De penis moet hard worden omdat hij anders tijdens de seksuele omgang niet naar binnen kan worden gebracht in de schede van de vrouw.

Alie Hoek-van Kooten

Alie Hoek - van kooten