(...) maar hij heeft mij behoorlijk gemeen behandeld. Nu wil hij weer verkering ...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik heb vorig jaar drie weken verkering gehad met een jongen van 16 en ik hou nog steeds van hem, maar hij heeft mij behoorlijk gemeen behandeld. Nu wil hij weer verkering met mij. Wat moet ik doen?

Antwoord

Je schrijft dat hij je behoorlijk gemeen heeft behandeld. Dat is niet niks. Hij heeft er toch wel z’n excuses voor aangeboden, hoop ik, anders zou ik er niet meer aan beginnen. En als hij dat dan heeft gedaan en het ook echt meende, kun je weer heel voorzichtig een vriendschappelijke relatie met hem beginnen. Met elkaar praten is daarin heel erg belangrijk en zo groei je dan als vanzelf weer naar een verkering toe... of niet. Dus niet eerst verkering en dan praten, maar eerst praten, dan vriendschap en daarna pas weer verkering als alles tenminste goed gaat.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

verkering