Kan het dat terwijl je nog geen verkering hebt, je verliefdheid al overgaat in l...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Kan het dat terwijl je nog geen verkering hebt, je verliefdheid al overgaat in liefde?

Antwoord

Ja, dat kan zeker wel. Zeker als je wat langer verliefd bent en er komt maar geen verkering van om welke reden dan ook, dan zie je dat de verliefdheid op een gegeven moment gaat af  zwakken, terwijl je nog wel met zo iemand zou willen trouwen. Ik denk wel dat het belangrijk is om wel met die persoon in contact te komen om zo te zien wat het dan met je doet. Voel je je veilig en vertrouwd of voelt het vreemd aan.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

verliefdheid