Kleed van een stof zonder naad geweven

J.M. Strijbis / Geen reacties

Vraag

Waar kan ik de tekst vinden dat je een kleed aan moet van een stof zonder naad geweven?

Antwoord

Beste vragensteller,

Ik geloof niet dat ik dat ergens tegen gekomen ben. Wel lees ik over de rok van de Heere Jezus (in Johannes 19), die zonder naad geweven was. Ook lees ik in Leviticus 19:19 dat de Israëlieten geen kleed van tweeërlei stof aan mogen  hebben. Ook Deuteronomium 22:11 “geen kleed van gemengde stof”. Mogelijk bedoelde je dit?

Groetjes, J. M. Strijbis