Ontzettend leuk meisje

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik vind op dit moment een meisje ontzettend leuk en dat is wederzijds. We hebben samen supergoede gesprekken over het geloof. Zij heeft heel mijn leven veranderd. Ik ben in gaan zien dat ik mijn persoonlijke leven moest veranderen en dat is gebeurd! Gelukkig maar, maar nu hebben mijn ouders en haar ouders er veel problemen dat wij zo met elkaar omgaan. We kennen elkaar pas twee weken,

Ook is er iemand uit de kerk vreselijk jaloers! Hoe moet je reageren?

Antwoord

Waarom hebben de wederzijdse ouders er zo’n moeite mee dat jullie met elkaar omgaan? Ik vind het wel heel wat dat iemand die je nog maar twee weken kent, al zo je hele leven heeft weten te veranderen. Waarom is die persoon uit de kerk zo vreselijk jaloers?

Alie Hoek-van Kooten