Nog steeds tot mijn ex-vriendin aangetrokken

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik vind dat ik een groot probleem heb. Mijn verkering is namelijk uit, maar ik voel me lichamelijk nog steeds heel erg tot mijn ex-vriendin aangetrokken. Ik weet niet wat ik hiermee moet en ik fantaseer ook nog vaak over haar en ik denk er ook nog vaak aan. Ik denk niet dat dit goed is, mag dit wel? Ik kan me ook niet voorstellen dat ik van iemand anders evenveel kan gaan houden als van mijn ex. Of is dit gewoon een kwestie van tijd? Het is ook heel vervelend vind ik, want sinds het uit is denk ik alleen maar vaker aan haar.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Als ik het allemaal zo lees, dan denk ik dat je nog heel veel om je ex-vriendin geeft, meer dan je zelf misschien wel dacht. Waarom heb je het eigenlijk uitgemaakt? Dat schrijf je er helaas niet bij. Was je niet meer zo hevig verliefd als in het begin? Dat is overigens wel normaal, zie daarvoor ook andere vragen en antwoorden. In ieder geval is het helemaal zo gek nog niet om weer eens contact met haar op te nemen. Sowieso kan het soms goed zijn om enige tijd nadat de verkering is uitgegaan en alle eerste emoties wat geluwd zijn, er nog eens met elkaar over door te praten.

Alie Hoek-van Kooten

Alie Hoek - van kooten