Al vijf jaar verliefd maar niet wederzijds

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik ben 14 jaar en ben al vijf jaar verliefd op hetzelfde meisje, alleen is zij niet verliefd op mij. Ik ben radeloos. Wat moet ik doen?

Antwoord

Ik kijk wel een beetje van die vraag op. Je bent 14 jaar en al 5 jaar verliefd en je bent radeloos? Vijf jaar verliefd zijn is sowieso al heel erg lang omdat een hevige verliefdheid meestal na een paar jaar vanzelf weer overgaat. Dan zou je dus op je 9e al verliefd zijn geworden? Dat vind ik wel heel erg jong. Ik zou tegen je willen zeggen dat je dat meisje, dat kennelijk niet verliefd is op jou, echt uit je hoofd moet zetten en je  eerst met andere dingen als school en vrienden bezig moet houden. Je jeugdjaren gaan toch al zo gauw voorbij.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

verliefdheid