Verliefdheid wordt minder

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik ben verliefd op een jongen en hij ook op mij. We hebben al heel lang contact met elkaar via sms. We hebben ook al gezoend, maar het probleem is we zien elkaar de laatste tijd zo weinig en ik ga steeds minder voor hem voelen. Wat kan ik er aan doen? Hij mag al wel uit en ik niet en hij moet elke dag werken en ik naar school.

Antwoord

Ik heb het idee dat je nog heel jong bent, dat je het wel leuk vond dat je zo’n beetje verkering kreeg, maar dat je er nog niet echt aan toe bent. Het lijkt wel alsof de relatie als een soort nachtkaarsje uitgaat. Als dat zo is, dan moet je het ook maar zo laten gebeuren. Want als je echt verliefd zou zijn op elkaar, dan zou je alles in het werk stellen om elkaar te zien.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

verliefdheid