Na langdurige verkering weer vrijgezel

C. M. Chr. Rots - de Weger / Geen reacties

Vraag

Ik ben na een langdurige verkering sinds kort weer vrijgezel. Ik mis enorm de geestelijke en (deels) lichamelijke omgang met een ander (vooral het samen bidden gaf ons een bijzondere band). Nu is dat er niet meer. Hoe kan ik hiermee omgaan?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Gewoon verder leven, zou ik zeggen. Natuurlijk mis je een en ander maar blijkbaar had de relatie ook geen kans van slagen, als ik het zo mag zeggen. Verdriet over wat geweest is mag er best zijn, maar dat verandert aan het gegeven van “weer vrijgezel zijn” niets. Sterkte ermee!

Hartelijke groeten,
Marijke Rots