Vriend wil borstvergroting

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik zit met iets waar ik met niemand over durf te praten. Ik heb nu tien maanden verkering en mijn vriend heeft mij al een paar keer laten weten dat hij het jammer vindt dat ik hele kleine borsten heb. Ik vind dat heel erg en wil ook niet meer dat hij me daar aanraakt. Hij heeft zelfs wel eens aangegeven dat ik misschien wel een borstvergroting zou kunnen doen. Maar dat doe ik echt niet!

En ik heb toch ook mezelf niet gemaakt. Ik zit er echt mee en heb een paar keer tegen hem gezegd dat ik er ook niks aan kan doen en het heel erg vindt als hij zulke dingen zegt, maar soms wijst hij nog steeds op meisjes met grote borsten. Ik voel me dan echt onwijs rot, maar toch hou ik van hem omdat het daar tenslotte niet om gaat. Maar hoe kan ik hier iets aan veranderen?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Ik vind dat toch wel heel erg dat je vriend dat tegen je zegt. Alsof dat het belangrijkste is. Ik vraag me echt af of je met zo’n jongen verder moet gaan. Wat is dat nou toch. Ik denk dat ik het dan uit zou maken en tegen hem zou zeggen dat hij dan maar een meisje met grote borsten moet gaan uitzoeken (overigens zielig voor zo’n meisje als hij haar daar alleen maar op zou uitkiezen). Je zou eens tegen hem moeten zeggen dat je mag hopen dat hij niet zo’n klein geslachtsdeel heeft. Hoe zou hij zich dan voelen? Bah, een ander woord heb ik er niet voor. Wees trots op je lichaam en kleine borsten functioneren zeker net zo goed als grote borsten, dus laat je niets wijs maken.

Alie Hoek-van Kooten

Alie Hoek - van kooten

Tags in dit artikel:

borst(en)verkering