Ik weet niet of ik verliefd ben of echte liefde voel, maar ik wil er vanaf. Het ...

drs. J. H. Kreijkes-van Esch / Geen reacties

Vraag

Ik weet niet of ik verliefd ben of echte liefde voel, maar ik wil er vanaf. Het is namelijk een onmogelijke liefde. Hoe doe ik dat?

Antwoord

De persoon in kwestie zoveel mogelijk mijden. Wanneer diegene jou steeds zoekt, hem of haar vertellen dat je geen contact meer wilt. Als je aan desbetreffende persoon denkt, afleiding zoeken/aan iets anders gaan denken.

Vriendelijke groeten,
Jeannette Kreijkes

Lees meer artikelen over:

verliefdheid