Heiligheid wet

Ds. J.D. Heikamp / Geen reacties

Vraag

Is de wet altijd heilig?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Ja. God sprak al deze woorden, Exodus 20: 1-17. Wat uit de mond van de Heere gaat is altijd heilig. Alles wat Hij spreekt is heilig. Heilig, heilig, is de Heere!

Ik heb voor mij zelf het gevoel dat je door het stellen van deze vraag wat bedoelt wat ik niet weet. Dan is het voor mij moeilijk om antwoord te geven, tenzij er verder niets mee bedoeld wordt, dan is het antwoord wel duidelijk. Anders vernemen we het graag van je en zullen dan proberen er dieper op in te gaan.

Hartelijk gegroet,

ds. J. D. Heikamp

Ds. J.D. Heikamp

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Hersteld Hervormd
  • Woon/standplaats:
    Staphorst
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Emeritus

    website: http://dsheikamp.refoweb.nl