Contactadvertentie (2)

Ds. J. Bos / Geen reacties

Vraag

Geachte dominee Bos. Ik lees uw laatste antwoord. Is dat het niet wat vergezocht om de duivel er bij te halen als iemand vraagt of zij gebruik mag maken van een contactadvertentie? Geven we inderdaad de duivel een plaats als we contact leggen via een advertentie? Dat is toch al veel stellen tot grote zegen geweest?

Antwoord

Beste vrager,

Ik heb in mijn antwoord de mogelijkheid van advertenties niet betrokken. Als u goed leest ziet u daarover ook niets.

Vriendelijke groet,
Ds. J. Bos

Naschrift redactie: Over het gebruik maken van een contactadvertentie zijn al eerder vragen beantwoord. Gebruik ons zoekprogramma om die te vinden.

Tags in dit artikel:

dating