(...) Wat kan ik nu doen om inzicht te krijgen in mijn gevoelens voor hem en hoe...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik heb een jongen in mijn klas die ik leuk vind. Ik ken hem goed, wij zijn gewoon goede vrienden. Maar nu weet ik bijna zeker dat hij mij meer dan alleen maar leuk vindt. Ik weet niet wat ik moet doen en of ik echt verliefd op hem ben. Ik denk dat ik niet verliefd op hem ben, maar als ik hem dan in zijn ogen kijk, krijg ik het toch wel warm! Ik weet niet goed wat ik hiermee aan moet. Hij doet echt heel aardig tegen me en ik weet niet goed wat ik terug moet doen! Ik durf hem ook niet te laten merken dat ik weet dat hij mij erg leuk vindt. Wat kan ik nu doen om inzicht te krijgen in mijn gevoelens voor hem en hoe moet ik nu tegen hem zijn?

Antwoord

Gewoon laten gebeuren en je er een beetje aan te durven overgeven. Waarom zou je hem niet mogen laten merken dat je hem ook aardig vindt. Je hebt toch niet meteen verkering? Als hij aan je vraagt om samen eens ergens naar toe te gaan, moet je dat doen en kijken wat het met je doet. Als je het fijn vindt om in zijn buurt te zijn en je je op je gemak voelt, dan is dat een goed teken. Nu vind je het wel leuk en eigenlijk zou je nog niet teveel vooruit moeten denken.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

verliefdheid