Wij zijn een dagboek aan het lezen van het bijbelboek Openbaring. Daarin staat u...

Ds. J.L. Schreuders / Geen reacties

Vraag

Wij zijn een dagboek aan het lezen van het bijbelboek Openbaring. Daarin staat uitgelegd dat in de laatste dagen mensen elkaar door middel van “helse” machines ombrengen. Op welke manier dan ook. Zal dit echt gebeuren en hoe moeten we ons dit voorstellen? Alvast bedankt voor het antwoord!

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Helaas kan ik deze vraag niet goed beantwoorden, omdat ze niet duidelijk genoeg is gesteld. Ik ken het betreffende dagboek niet en begrijp niet meteen wat verstaan wordt onder ''helse'' machines waar de mensen elkaar mee ombrengen. Op welk gedeelte in de Openbaring is dat gebaseerd? Indien de vragensteller dit kan aangeven wil ik graag op zijn/haar vraag ingaan. Graag de vraag wat verduidelijken dus.

Hartelijke groeten,
Ds. J. L. Schreuders

Ds. J.L. Schreuders

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Hersteld Hervormd
  • Woon/standplaats:
    Boven-Hardinxveld