Hij is van de Oud Gereformeerde Gemeenten en ik van de Gereformeerde Gemeenten

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik ben vreselijk verliefd. Alleen hij is van de Oud Gereformeerde Gemeenten en ik van de Gereformeerde Gemeenten. Mijn pa en ma zijn het niet eens met zijn principes, omdat alles om het uiterlijk draait. En ik heb hier ook moeite mee. Help me.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Probeer het niet op een ruzieachtige sfeer uit te laten lopen, want dat heeft tot gevolg dat iedereen alleen maar zijn eigen standpunten aan het verdedigen is en men niet naar de ander luistert. Zo kom je nooit tot elkaar. Probeer dus a.u.b. wederzijds begrip voor elkaar te hebben.

Ouders maken zich nu eenmaal best gauw zorgen over hun kinderen en kinderen willen graag zelfstandig beslissingen nemen. Probeer zoveel mogelijk overeenkomsten en verschillen tussen beide kerkgenootschappen in te winnen en ga vervolgens rustig het gesprek met alle betrokkenen aan.

Alie Hoek-van Kooten

Alie Hoek - van kooten

Tags in dit artikel:

kerkkeuze