Muziekzender SevenFM

B. Noteboom / Geen reacties

Vraag

Een vraagje aan Bert Noteboom: Wat vind je van de muziekzender SevenFM (www.sevenfm.nl)?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Beste vragensteller,

Fijn dat je niet vraagt wat ik van de muziek vind maar van de zender! Deze zender is een goed initiatief om zo de zéér diverse gospelmuziek naar de oren van de luisteraars te brengen. Ik hoop dat de zender altijd de Bijbelse lijn vast zal houden; ook in het kiezen van hun artiesten en de uit te zenden liedteksten. Daarnaast ben jij als luisteraar verantwoordelijk voor wat je luistert! Blijf alert!

Hartelijke groet,
Bert Noteboom

B. Noteboom

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Almere
  • Status:
    Inactief
  • Bijzonderheden:
    * Jeugdevangelist in Almere
    * Lid van Chr. Gem. 'De Wegwijzer'
    * Koordirigent / liedschrijver

Tags in dit artikel:

gospelmuziek