Ik heb twee jaar verkering. Ik studeer nog en zou het leuk vinden om een buitenl...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik heb twee jaar verkering. Ik studeer nog en zou het leuk vinden om een buitenlandstage te doen. Dit duurt ongeveer een half jaar. Is dit verstandig i.v.m. de verkering? Je ziet elkaar dan een half jaar niet. Mij lijkt dat je behoorlijk uit elkaar groeit en dat je, als je terug komt, weer een beetje overnieuw moet beginnen. Ontstaat er zo geen verwijdering?

Antwoord

Het kan natuurlijk ook een hele goede testcase zijn. En tegenwoordig met internet kun je dagelijks met elkaar mailen. En het is ook best goed om gevoelens naar elkaar toe eens op te schrijven. Op zich moet een goede verkering daar wel tegen zijn bestand. Wat denk je van onze militairen die in het buitenland zijn gestationeerd? Als je een buitenland stage kun doen, moet je dat zeker doen. Je krijgt er nu de kans voor en een dergelijke kans krijg je niet gauw weer.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

verkering