Verschillende antwoorden op dezelfde vragen

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Wat mij opvalt in deze vragenrubriek is dat er veel verschillende antwoorden zijn over dezelfde vragen. Iedere dominee, of andere beantwoorder heeft een eigen mening. Dan weet je soms nog niet wat nou juist is. Wat de een als antwoord geeft, spreekt een ander weer tegen. Bijvoorbeeld over muziek e.d. Dit vind ik vaak erg verwarrend.

Antwoord

Beste vraagsteller,

Ons valt op dat panelleden het juist vaak met elkaar eens zijn. Wat wel gebeurt is dat ze verschillende aspecten benadrukken of wat andere accenten leggen. Dat heeft vaak ook te maken met achtergrond, kerkelijke richting en/op opleiding. Overigens is ieder panellid verantwoordelijk voor zijn/haar eigen antwoord.

Redactie Vragenrubriek

Lees meer artikelen over:

refoweb