Ik word bij het minste geringste erg rood. Ik krijg al een rood hoofd als ik den...

C. M. Chr. Rots - de Weger / Geen reacties

Vraag

Ik word bij het minste geringste erg rood. Ik krijg al een rood hoofd als ik denk dat ik rood word. Hoe kan ik hier vanaf komen?

Antwoord

Beste blozende,

Kijk eens bij mijn vorige antwoord van 28 februari j.l.: het vierstappenplan kun jij ook toepassen op jouw situatie! Het gaat erom dat je je bewust wordt van je  gedachten die met je op de loop gaan. Schrijf ze op, en gewoon een aantal keren oefenen met deze stappen want hoe minder je er een ‘probleem’ van maakt, hoe beter het gaat. Je zult zien dat het ook voor jou werkt!

Sterkte ermee,
Marijke Rots

Tags in dit artikel:

psychologie