Maagdenvlies weg

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Wanneer ben je ontmaagd? Mijn maagdenvlies is waarschijnlijk al weg doordat ik laatst met drie vingers, mijn vagina in ging. Toen deed het pijn en ging het erg bloeden. Ben ik nu geen maagd meer? Ik heb nog geen gemeenschap gehad.

Antwoord

De toestand van het maagdenvlies zelf is niet zozeer bepalend of je wel dan niet maagd bent, maar wel of je wel of niet gemeenschap hebt gehad. Daar gaat het om! Je schrijft dat je nog geen gemeenschap hebt gehad. Nu, dan ben je nog maagd. Wel vraag ik mij af waarom je met drie vingers de vagina bent ingegaan?

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

maagd