Een reactie op de vraag over de mevrouw die zich afvraagt hoe ze zich moet gedra...

Ds. J. het Lam / Geen reacties

Vraag

Een reactie op de vraag over de mevrouw die zich afvraagt hoe ze zich moet gedragen ten opzichte van haar zoon. Iemand zei tegen mij: de vader uit de gelijkenis zocht de zoon niet op. Zogezegd, ging niet bij hem op bezoek. Dat mogen wij ook niet, zo zei hij. Graag uw mening.

Antwoord

Geachte vragensteller,

Schrijft u nu over een probleem dat uzelf met een van uw kinderen ervaart? Als dat zo is, zou u dan wat persoonlijker en duidelijker willen schrijven wat uw eigen probleem is met uw zoon of dochter? Dan kan ik proberen daar op in te gaan.

Zomaar een discussie via internet over de gelijkenis van de verloren zoon lijkt me niet zo nuttig.

Hartelijke groeten,
Ds. J. het Lam

Tags in dit artikel:

relaties