Overmatige beharing

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Sinds een paar jaar heb ik last van overmatige beharing. Concreet betekent dat ik haren heb rondom mijn tepels, rondom mijn navel en in mijn gezicht. Ik blijf maar epileren. Binnenkort hopen wij te trouwen. Voor mijn vriend lijkt me dit verschrikkelijk, ik schaam me voor mezelf. Wat nu?

Antwoord

Tja, daar kun je verder niet zoveel aan veranderen. Misschien goed om het eens met de huisarts te bespreken. Je zult er toch ook wel met je vriend over gesproken hebben, zodat hij ervan af weet? Schaam jezelf niet, want ik denk dat je het veel erger maakt dan dat het in feite is.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

beharingmedisch