(...) erge last van depri buien. Ik vraag me af dit ligt aan de hormoonspiegel, ...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik ben een meisje van 22. Ik heb de laatste twee weken van de maand erge last van depri buien. Ik vraag me af dit ligt aan de hormoonspiegel, omdat ik weer ongesteld moet gaan worden... Ik vind het heel vervelend allemaal, wil er heel graag iets aan doen. Zou het b.v. helpen als ik de pil zou gaan slikken om zo de hormoonspiegel wat beter te houden?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Heel veel vrouwen hebben de laatste dagen vóór de menstruatie last van sombere en vaak ook chagrijnige buien. Het is veel beter om daar voor jezelf rekening mee te houden en daar je leven op in te richten. Er is in ieder geval weinig aan te doen. De pil slikken kan bij sommige vrouwen helpen omdat er niet meer zulke schommelingen in de hormoonspiegel zitten, maar er zijn ook vrouwen die juist weer van de pil depri buien krijgen, dus dan helpt het niet. Veel beter is het dus om er gewoon rekening mee te houden in je dagelijkse leven.

Alie Hoek-van Kooten

Alie Hoek - van kooten

Tags in dit artikel:

huwelijk