De rokendevlaswiek.nl beoordelen

Ds. B. Reinders / Geen reacties

Vraag

Regelmatig bezoek ik de site www.derokendevlaswiek.nl  Het lijkt wel of deze man als enige een roeping heeft om een nieuwe reformatie te bewerkstelligen! Het valt me op dat deze man alles op de Bijbel baseert, wat ik positief vind. Als deze man gelijk heeft, is er bijna niemand meer die bekeerd kan zijn. Hoe moet ik deze man beoordelen?

Antwoord

Beste vraagsteller/ster

Ik vind het heel erg moeilijk om deze vraag te beantwoorden. Daarom komt mijn antwoord ook zo laat. Ik zou zeggen toets alles wat deze man schrijft maar aan Gods Woord. Zelf sta ik beslist niet achter deze man. Hij komt bij mij heel erg hoogmoedig over. Hij is de enige die het weet. En dat vind ik geen best teken.

Hartelijke groeten,
Ds. B. Reinders

Lees meer artikelen over:

christenenrokende vlaswiek