Hart vol vragen

C. M. Chr. Rots - de Weger / Geen reacties

Vraag

Ik heb een vraag. Deze gaat over een man en vrouw en een mogelijke relatie tussen beiden. De man heeft veel meegemaakt, de vrouw ook. De vrouw leerde de man twee jaar terug kennen en houdt veel van hem. De vrouw en man zijn niet één geweest, wel heeft de vrouw haarzelf aan hem beloofd. Hoe kan ze dit aanpakken? Hopelijk kunt u mijn vraag beantwoorden. Een hart vol vragen.

Antwoord

Beste vraagsteller,

Een man en een vrouw... vager kan het niet. Gaat de vraag over úzelf? Bent u de man? Of bent u de vrouw in het verhaal?  Bij uw hart vol vragen heb ik er ook een paar. De eerste is: wilt u een persoonlijk antwoord? Dan graag ook een persoonlijk verhaal!

Marijke Rots