Man vroeger bij hoer geweest

C. M. Chr. Rots - de Weger / Geen reacties

Vraag

Voordat ik mijn huidige man leerde kennen is hij bij een hoer geweest. Hij heeft dit eerlijk opgebiecht en ik dacht dat ik het hem had vergeven, maar ik denk er steeds nog aan en vind het zo vies. Ook heb ik er nog zo veel vragen over... Vraag: Voordat ik mijn huidige man leerde kennen is hij bij een hoer geweest. Hij heeft dit eerlijk opgebiecht en ik dacht dat ik het hem had vergeven, maar ik denk er steeds nog aan en vind het zo vies. Ook heb ik er nog zo veel vragen over...

Antwoord

Beste mevrouw,

Geen vraag lees ik, maar de opmerking dat u vragen hééft. Dat kan. Zeker. Stel ze aan uw echtgenoot. Met hém moet u praten!

Ik wens u sterkte,
Marijke Rots

Lees meer artikelen over:

prostitutie