Mooi verjaardagskado

Redactie Refoweb / 3 reacties

Vraag

Ik word vijftien en weet niks voor mijn verjaardag te vragen. Heeft iemand tips tot een bedrag van ongeveer 40 euro?

Antwoord

Aangezien je niet aangeeft of je een jongen of een meisje bent, kunnen we je een Boek aanbevelen dat voor alle tieners en zowel jongens als meisjes geschikt is: de Bijbel met Uitleg of de HSV-(Studie)bijbel.

3 reacties
Naturel
Lastig hè bijna jarige
Ik heb twee kinderen in die leeftijd die het zelfde "luxe" probleem hebben

Behalve een kado kun je natuurlijk ook een uitje vragen, dagje dierentuin, pretpark, een high-tea met vriendinnen, knuffelen met alpaca's , bowlen enz
Of een Fashioncheque om te shoppen

Op internet zijn heel veel leuke ideetjes te vinden
En idd een boek, of bijbel kan natuurlijk ook altijd.
Alvast een fijne verjaardag hoor
AHHK76
Een jaarabonnement op een mooi/leuk jongerenblad?
Jedidjas
ja dacht ik ook aan, bijvoorbeeld Huis van Belle