Reformed Expository Commentary

Ds. A.T. Vergunst / Geen reacties

Vraag

Zou een predikant uit de Gereformeerde Gemeente kunnen aangeven of de commentaren reeks 'Reformed Expository Commentary' verantwoord-gereformeerd is?

Antwoord

Beste vriend,

Ik heb een aantal van deze serie commentaren en ben in het algemeen heel tevreden met deze werken.  Het is zeker reformatorisch, maar misschien niet altijd met die diepe bevinding van de Heilige Geest zoals we gewend zijn in de bekende reformatorische werken. Toch van harte aanbevolen voor studie en raadpleging.

Hartelijke groeten,
Pastor A. T. Vergunst

Tags in dit artikel:

bijbelstudie