Bruid links of rechts

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Waar zit de bruid bij het trouwen in de kerk, links of rechts?

Antwoord

Terug in de tijd

Ik heb de laatste tijd mogen opmerken dat er iets gebeurt in het geestelijk leven, dat God tot mij gesproken heeft. Ook merk ik van binnen een geestelijke strijd. Ik weet niet hoe ik bekeerd moet word...
2 reacties
Een vraag aan ds. Vreugdenhil. Mijn man zit in de kerkenraad van onze gemeente. We hebben al vele jaren ingrijpende huwelijksproblemen, waar de buitenwereld niet van weet. We lopen hiervoor al jaren b...
14 reacties
In Hand. 15 staat de wonderlijke geschiedenis van de gelovige Farizeeërs die eisen dat de christen-heidenen ook besneden worden. De besnijdenis is het teken van het verbond van God met de joden. Blijk...