Dominee Tuinier helaas uit Zeeland

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Twee vragen aan dominee Tuinier. Erg jammer dat u uit Zeeland vertrekt. Nog vervelender is dat u één van de drie Ger. Gem.-predikanten bent die binnen een dag (!) vertrekt uit Zeeland. Drie dominees weg op één dag! Een grote slag voor onze classis. Daarom zijn mijn vragen:

1. Hoe is uw besluit tot stand gekomen? Hoe heeft God tot u gezegd dat u naar Kampen moest?

2. Denkt u dat deze gebeurtenissen een straf is van God? Denkt u dat God ons hiermee iets wil zeggen? Misschien wel i.v.m. dominee Bredeweg?

Ik zie uit naar uw reactie en veel zegen in het uitoefenen van uw ambt.

Antwoord

Beste vraagsteller,

Ds. Tuinier heeft je vragen gelezen en wil deze graag persoonlijk aan je beantwoorden. We kunnen je met hem in contact brengen via vragen@refoweb.nl.