Bijbellezen

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik ben bezig met lezen in het Oude Testament en nog lang niet klaar, maar wil echt heel graag het Nieuwe Testament lezen en meer over Jezus enzo te weten komen, maar mag ik dan stoppen met lezen waar ik nu ben en met het Nieuwe Testament beginnen?

Antwoord

Het is niet verboden om in het Nieuwe Testament te gaan lezen.

Zie verder deze artikelen voor tips:

www.refoweb.nl/vragenrubriek/23842/beginnen-met-de-bijbel-te-lezen

www.refoweb.nl/vragenrubriek/tag/bijbellezen