Alle dieren in de ark

Redactie Refoweb / 2 reacties

Vraag

Hoe kan het dat alle dieren die wij nu kennen in de ark hebben gepast?

Antwoord

2 reacties
Ali636
Plaats genoeg in de ark. De ark is nagebouwd op ware grootte en toen die in Dordrecht lag hebben we die een paar keer bezocht. Er was nog een heleboel plek over. Zeer indrukwekkend. En van de dinosaurussen hoefde Noach geen groot model mee te nemen. Een kleintje is ook goed. Een kleine olifant is ook goed. Een grote hoeft niet persé... En de zeedieren hoefden er niet in.
CorsdeKort
Gods woord moet je geloven, niet begrijpen.