Hulpvragende moeder

W.T. Nijhof / Geen reacties

Vraag

Zijn er christelijke psychologen die aan huis komen bij cliënten of die in hun praktijk opvang voor kleintjes kunnen aanbieden voor een hulpvragende moeder die net is verhuisd en nog weinig sociale contacten heeft? Tegen een oppas die ik niet goed ken wil ik niet vertellen dat ik psychologische hulp nodig heb.

Antwoord

Beste moeder,

Er zijn verschillende instanties christelijk/reformatorisch en regulier die hulp aan huis bieden of kleinschalig ondersteunen. Denk hierbij bijv. aan Agathos ambulante begeleiding. Voor verdere informatie wil ik je verwijzen naar de website www.ikzoekchristelijkehulp.nl Hier staan diverse mensen op die je kunt benaderen. Je mag mij ook benaderen via info@praktijkcompass.nl. Als je wilt aangeven waar je woont kan ik wellicht gerichter zoeken in mijn netwerk en komen met een passende oplossing.

Met vriendelijke groet,
Willem Nijhof (bsw)