Zwanger zonder echte gemeenschap

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik ben de laatste tijd heel erg aan het twijfelen over mijn eigen lichaam. Mijn vriend en ik hebben nog geen echt seksueel contact gehad, tenminste ik ben nog maagd. Mijn vraag: kun je ook zwanger worden, terwijl je nog maagd bent, dus zonder dat je de echte gemeenschap gehad hebt? Ik ben niet aan de pil, maar wil dat wel graag. Gewoon voor de zekerheid.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Dat kan zeker wel. Ik ken zeker wel stellen waarbij dat is gebeurd. In die situatie had er niet echt gemeenschap plaatsgevonden, maar waren er toch zaadcellen (bijv. via de handen)  in de vagina gekomen met als gevolg zwangerschap. Vandaar dat mijn advies is om elkaar niet te gaan uitkleden.

Alie Hoek-van Kooten

Alie Hoek - van kooten

Tags in dit artikel:

zwanger