Vriendschapsring

C. M. Chr. Rots - de Weger / 1 reactie

Vraag

Is het  bijbels als je op een gegeven ogenblik een vriendschapsring gaat dragen? En na hoeveel maanden/jaren ga je dat dragen?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Twee vragen stel je. Algemene vragen. Waar waarschijnlijk een heel persoonlijk verhaal achter zit. Dát wil ik horen voordat ik me ook maar durf te wagen aan iets van een antwoord!

Marijke Rots

C. M. Chr. Rots - de Weger

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Christelijk Gereformeerd
  • Woon/standplaats:
    Aalten
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Marijke leverde op 25-05-2017 haar 1000ste antwoord in de vragenrubriek af. Lees hier het jubileuminterview.

    Bekijk ook:

1 reactie
hans0166
ringen zijn helemaal niet bijbels.. dat het een mooie gewoonte is, staat daar los van.
Het waarom is een stuk belangrijker.