Paars

drs. J. de Jongh-van Hoof / 1 reactie

Vraag

Wij zijn een pas getrouwd stel. Bij het hebben van gemeenschap gaat de voorhuid van mijn penis helemaal naar achteren en dit is erg pijnlijk, ook is de kleur van mijn penis vreemd, een soort paars. Hierdoor kan ik niet echt van de gemeenschap genieten. Moet ik me hier zorgen over maken of hoort dit er gewoon bij?

Antwoord

Nee, dat klinkt niet normaal. Mogelijk is het voorhuid te nauw. Je huisarts kan -als dat het geval is- een crème voorschrijven om de voorhuid wijder te maken. Ook kan het riempje van de voorhuid vernauwd zijn. Al met al een goede reden je huisarts te bezoeken.

Groet,
José de Jongh-van Hoof

Tags in dit artikel:

penis
1 reactie
FranklinAke
Positief dat je er nu pas last van hebt! Dat je er niet eerder achter gekomen bent zeg maar.

Verder zou ik maar gewoon naar de huisarts gaan. Die beste man/vrouw ziet heel wat gekke dingen. Hoef je je echt niet voor te schamen.

Ik zou je er nog een mooi verhaal over kunnen vertellen. Ga ik alleen niet doen. Als refowebbers kunnen we je denk ik niet verder helpen. Sterkte kerel!