Gruwelijke geschiedenis

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

N.a.v. Richteren 19. Wat kunnen wij van deze gruwelijke geschiedenis leren? En waarom wordt die man (die Leviet) in bescherming genomen door zijn gastheer en die vrouwen niet? Die worden als een stuk vuil gegeven aan die Gibeonieten. Met alle gruwelijke gevolgen van dien.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl