Het Gekrookte Riet

Ds. W. Pieters / 4 reacties

Vraag

Bestaat de vereniging Het Gekrookte Riet nog? Zo ja: is dit momenteel een vereniging binnen de HHK of zijn ze zelfstandig?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Het Gekrookte Riet is opgeheven per 2004. Zie ook: nl.wikipedia.org/wiki/Het_Gekrookte_Riet

Lees ook: alle artikelen over 'Gekrookte riet'

Ds. W. Pieters

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Hersteld Hervormd
  • Woon/standplaats:
    Elspeet
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:
4 reacties
benefietdiner
http://www.hetgekrookteriet.com/
Katwijker
De site, waarnaar je verwijst, heeft niets te maken met wat de vragensteller bedoeld :)
Prisma23
genoemde website is meer een light version van de ronkende vlaswiek...
benefietdiner
Ja jullie hebben gelijk.

Ik verwees naar het vermelde op deze site namelijk:

Deze website heeft geen relatie met het blad "Het gekrookte riet" wat vanaf de jaren '80 binnen de Nederlandse Hervormde Kerk bekend was, hetwelk vanaf mei 2004 is opgegaan in het landelijk kerkblad van de Hersteld Hervormde Kerk.

Sorry dat had ik even moeten vermelde.

http://www.hersteldhervormdekerk.nl/hhk/kerk