Naar de kapper geweest

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik wil een vraag stellen aan een predikant van de HHK. Het laatste jaar is het me zo opgevallen dat veel vrouwen in onze gemeente de lange haren af laten knippen. Het doet me verdriet omdat ik in de Bijbel lees en bij vele uitleggers dat dat niet Bijbels is. Of zie ik het verkeerd?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Als je 'lang haar' of 'kort haar' in het zoekvenster op deze website intypt, rollen daar veel artikelen uit. Alle antwoorden over dit onderwerp staan ook hier op een rij.