Christelijke arts die werkt met bioresonantie

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Wij zijn onder behandeling bij een christelijke arts die ook met bioresonantie werkt. Nu is er ook een niet-christelijke arts in die praktijk, zij werkt met chakra’s en energiebanen. Onze vraag is: is dit onderdeel van bioresonantie, hoort dit daar bij of staan chakra’s en energiebanen daar los van? Kan deze vraag zo mogelijk spoedig beantwoord worden?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl