Legging als beenmode

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Is een legging beenmode of niet? Even nog uitleg erbij. Soms staat een legging vooral op de fiets netter onder een normale rok lengte dan de afschuwelijke korte uitdagende rokken waar sommige meiden mee lopen en dan op de fiets zie je helemaal alles. Daarom als het beenmode is, is er toch niks mis mee?!

Antwoord

Zoek eens op 'legging' via de zoekfunctie bovenaan deze site...