Buitengesloten

C. M. Chr. Rots - de Weger / 3 reacties

Vraag

Aan mevrouw Rots. Wat kan de oorzaak zijn als iemand je bewust buitensluit of vijandig tegen je is, terwijl je zelf de reden (echt absoluut) niet weet? Moet ik dan denken aan jaloezie?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Je zou kunnen denken aan jaloezie, maar je kunt ook aan iets heel anders denken. Ik ga niet raden over welke situatie je het hebt... misschien moet je gewoon nog eens en dan wat uitgebreider schrijven.

Of -en dat is nog logischer- vráág aan diegene die jou buitensluit waarom dat is. Vind je het moeilijk om een gesprek aan te gaan, schrijf dan een brief.

Sterkte, hoor. Ik wacht wel af,
Marijke Rots

3 reacties
meggie
Als je, zoals jezelf zegt, bewust ergens buitengesloten wordt(of het is je gevoel) hoe kan het dan dat je niet weet wat de reden daarvan is?nooit gevraagd?Is er iets voorgevallen?Als dat het geval is dan is het goed om te kijken wat je eigen rol hier in is/was.
kortom je vraag roept alleen maar meer vragen op..
dushi-yiu
En is er een reden voor jaloezie?misschien weet de ander wel niet met jou of de situatie om te gaan.en neemt diegene afstand wat jij als buitensluiten ziet, zie je het blijft gissen.mogelijkheden zat.denk dat je idd eerst bij jezelf te raden moet gaan en anders gewoon vragen.
Sammie2016
Dat is niet liefdevol! Maar wanhoop niet en blijf je toevertrouwen aan je hemelse Vader. Praat met Hem middels het gebed.
Inderdaad, is het beter om degene kalm en respectvol te vragen of 'er iets is'.
Als diegene respect voor je heeft zal hij/zij reageren.
Val hem/haar niet aan maar spreek vanuit je gevoel.

succes hoor