Geloof laat me vaak koud

Ds. J. Driessen / Geen reacties

Vraag

Ik ga al jaren naar de kerk, ben soms onder de indruk, maar vaak laat het me betrekkelijk koud. Als ik een keer denk een antwoord of boodschap van God te krijgen, wordt het direct met twijfel en ongeloof bestreden. Dit doet mij pijn en ik word er vaak moedeloos van. Ik zou zo graag echt willen geloven. Kunt u mij misschien een handreiking geven?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Jawel, die handreiking geeft de apostel Petrus ons, en een bétere raad kan ik niét geven: "En wij hebben het profetische woord, dat zeer vast is, en gij doet wel, dat gij daarop acht hebt, als op een licht, schijnende in een duistere plaats, totdat de dag aanlichte, en de morgenster opga in uw harten".
(2 Petr. 1:19).

Gezegende pinksterdagen gewenst, wellicht onder de prediking van Petrus (Hand. 2:14-40).

Ds. J. Driessen

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Gereformeerde Gemeenten
  • Status:
    Inactief
  • Bijzonderheden:

    Ds. Driessen is op 12-02-2021 overleden.